mandag den 13. april 2009

2.Påskedag 09.




Her over middag kørte vi lige en tur til Skanderborg. Claus ville gerne se vinduet hos "Stof og sy", hvor "Skanderborg quilterne" har udstilling til den 15. april 09. Der er meget mere - store tæpper - inde i butikken. Da jeg har en del i vinduet, ville han gerne se, hvordan det tog sig ud.


Skanderborg tog sig godt ud med kummer med smukke tulipaner. Vi gik en tur op til Skanderup kirke, hvor jeg ved, at der altid er så mange smukke forårsblomster. Det var et dejligt syn. Billedet her er taget på parkeringspladsen foran "Mindet". Jeg ville have brugt andre billeder, men de skulle drejes 90 grader, og det kunne jeg ikke finde noget sted, hvor jeg kunne gøre. Ak ja. - Håber, jeg bliver dygtigere for hver dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar